“Dit is het begin van een nieuwe manier van communiceren voor het merk Kuota“, legt Maurizio Canzi, Manager van het bedrijf uit Brianza uit. “We hebben ons opengesteld voor de communicatiekanalen 2.0, waaronder een belangrijke aanwezigheid in de sociale netwerken en we hebben ook gefocust op de emotionele betrokkenheid in onze gemeenschap.”
“Het filmpje is opgenomen in onze regio, Brianza, die historisch verwant is met wielrennen en trots kan zijn op plaatsen als de Muur van Sormano, de Madonna del Ghisallo en het Comomeer“, besluit Canzi. “Zoals in alles wat we doen, hebben we ook nu gewerkt met passie, vertrouwend op onze stijl en typische kenmerken. Het idee kwam van onze nieuwe persofficier en werd samen met directeur Valerio Musilli uitgewerkt.”
De video werd speciaal gemaakt op een koude, regenachtige dag, om de gemeenschappelijke waarden van de liefhebber en de professionele wielrenner uit te vergroten: fiets altijd, wat de omstandigheden ook zijn. Dat is wat ons geïnspireerd heeft om deze video te maken. Het moeilijkste was voor de acteur Matteo Fontana, die met de KOM 2014 rijdt. Hij bleef geduldig in de moeilijkste momenten, gaf niet op en bleef scènes herhalen, ondanks het slechte weer.
Bekijk het filmpje hier:
Kuota Cycle from Kuota Cycle on Vimeo.