![]() |
“Het is precies die redactionele focus en onze know-how in het wielrennen waarmee we van Cyclo Sprint een nog beter magazine kunnen maken, een blad voor al wie een hart voor de fiets heeft en meeleeft met de koers of zelf op de fiets kruipt”, verduidelijkt Gert Van Goolen, Managing Director van Golazo media.
“Dankzij de jarenlange inspanningen van Concentra heeft Cyclo Sprint zijn plaats in de markt veroverd. Het is nu aan ons om met alle mogelijkheden die we binnen onze groep hebben, het magazine nog gerichter bekend te maken en te verdelen onder de fietsliefhebbers.”
“Het was voor ons belangrijk dat Cyclo Sprint verder zou kunnen groeien in een omgeving waar sport en media hand in hand gaan. In Golazo sports, media en entertainment hebben we de jongste jaren een bijzonder solide en ambitieuze partner gevonden waarmee we samen al veel impact op de markt hebben gerealiseerd. Deze nieuwe overeenkomst is daarvan een logisch vervolg”, aldus Luc Rademakers, Managing Director van Concentra Uitgeversmaatschappij.
Tot en met het speciale Tour-nummer (dat eind juni verschijnt) blijft Concentra de volledige redactionele en commerciële verantwoordelijkheid over Cyclo Sprint opnemen.