FuturumShop tovert tijdelijk haar fysieke club in Utrecht om tot TourClub. Ter promotie lanceert de official retailer van de Tour de France-producten de campagne ‘Utrecht is niet ver’ met een speciale Strava Challenge.
De webwinkel mag als ‘official retailer of licensed products’ van de Tour de France de officiële Tour-producten verkopen en doet dat nu niet enkel online. Fans kunnen ook terecht in de fysieke club van FuturumShop aan de Biltstraat 53-55 in het Nederlandse Utrecht. Sinds donderdag 23 juni is de shop ook helemaal in Toursferen is gehuld. Zo kan er onder meer een virtuele foto op de Champs-Elysées gemaakt worden.
FuturumShop lanceert ter promotie van de fysieke shop de campagne ‘Utrecht is niet ver’. De campagne is een knipoog naar Joop Zoetemelks beroemde uitspraak ‘Parijs is nog ver’. FuturumShop roept wielrenners op een rit van 75 km naar Utrecht te maken. Iedere wielrenner die de TourClub bezoekt, ontvangt een gratis kopje koffie, een cadeau en maakt kans op prijzen wanneer de Strava-rit via FuturumShop gedeeld wordt. De prijzenpot bestaat o.a. uit een Garmin Edge 1040, FUTURUM-kledingset en XAND-werktafel voor de thuis-mechanieker.
De FuturumClub Utrecht is dagelijks geopend.